با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کاهش 30 درصدی تردد در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از کاهش 30 درصدی تردد در جاده‌های استان خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران،عباسعلی نجفی با اعلام کاهش ۳۰ درصدی تردد در جاده‌های مازندران افزود: این میزان از کاهش ترددها در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور به بیش از ۵۰ درصد نیز رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این محدودیت‌ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محورهای شهرستانهای دیگر و استانهای دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود:همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین‌های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در سطح محورهای استان مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می‌شود.

نجفی گفت: وسایل نقلیه‌ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری‌ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدودیت‌ها در صورتیکه جریمه‌ای برای آنها صادر شود می‌توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مجوزهای صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه‌های هوشمند خواهد شد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.