با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف اختلاس ۴۰ میلیارد ریالی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف اختلاس ۴۰ میلیاردی در یکی از شعبات بانک‌های شهرستان تنکابن و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

منتشر شده

در

سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه از حساب مشتریان یکی از شعبات بانک‌ها در تنکابن، مقادیر قابل توجهی وجه به صورت غیرمجاز برداشت شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان تنکابن با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با همکاری کارشناسان فنی بانک در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند، یکی از کارکنان بانک مورد نظر با سو استفاده از موقعیت شغلی و همکاری یک زن از مشتریان بانک با شگردهای خاص و اقدامات متقلبانه، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان بانک می‌کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی متهمان و دستگیری این افراد، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به اختلاس 40 میلیاردی از حساب مشتریان بانک اقرار کردند.

میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد و افزود: متهمان با صدور حکم قضایی و قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای پلیسی و فعال کردن سامانه پیامکی بانک و اطلاع از وضعیت حساب به صورت آنلاین، یکی از راه‌های پیشگیری از بروز چنین جرائمی است.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.