با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف میلیاردی کالاهای قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی آمل از کشف انواع مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال خبر داد

منتشر شده

در

نعمت الله آزادی گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع مواد خوراکی و لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان آمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر که با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان انجام شد مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: پس از پلمب واحد صنفی و تحویل کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

این مسؤول یکی از موانع مهم عدم شکوفایی هر کشوری را قاچاق کالا برشمرد و افزود: پلیس به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

آزادی با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از مردم خواست: ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.