با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف ۱۹ تن چوب قاچاق در شهرستان نور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از توقیف کامیون و کامیونت حامل ۱۹ تن چوب قاچاق در محور چمستان نوربه سمت آمل خبر داد.

منتشر شده

در

سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در محور چمستان نور به آمل با خودروهای کامیون و مینی بوس در امر قاچاق چوب آلات جنگلی فعالیت دارند، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه عوامل یگان امداد شهرستان نور با شناسایی کامیون حامل چوب قاچاق در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در بازدید از این خودرو ۱۵ تن انواع چوب قاچاق کشف شد.

وی افزود: در همین خصوص در ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه یک کامیونت دیگر حامل چوب آلات قاچاق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد که در بازرسی از آن نیز چهار تن چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قضائی به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری دو متهم به قاچاق چوب خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.