با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 4 میلیارد ریال کالای سرقتی در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت منزل و دوچرخه در شهرستان آمل و کشف اموال مسروقه به ارزش 4 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد .

منتشر شده

در

سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دوچرخه و منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 آمل با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل یک تیم عملیاتی، متهمان که در قالب یک باند سه نفره در این شهرستان اقدام به سرقت منزل و دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می‌کردند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مسؤول اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 60 فقره سرقت، شامل 30 فقره سرقت منزل و 30 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف دوچرخه‌های مسروقه و مقادیر قابل توجهی اموال لوازم خانگی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش کالاهای سرقتی کشف شده از متهمان، 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.