با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 40 تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق در آمل

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 40 تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق در عملیات مشترک پلیس آگاهی استان، انتظامی شهرستان‌های نور، آمل و یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی دستور اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق چوب‌آلات جنگلی و فرآوردهای چوبی در سطح شهرستان آمل، ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان‌‌های نور، آمل و یگان حفاظت منابع طبیعی، طرح کنترل و نظارت بر کارگاه‌های چوب‌بری و عرضه محصولات و فرآوردهای چوبی را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با بازرسی از واحدهای کارگاهی چوب بری موفق به کشف بیش از 40 تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق شدند. 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از توقیف 8 دستگاه وانت نیسان و دستگیری 12 متهم به قاچاق چوب خبر داد و افزود: در این طرح تعدادی از واحدهای کارگاهی متخلف شناسایی و پلمب شد. 

دستور افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار چوب مکشوفه بک میلیارد ریال برآورد شده که اموال به منابع طبیعی تحویل شد. 

وی با بیان اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.