با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 45 کیلو تریاک در محور هراز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف 45 تریاک از زوج قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در محور هراز خبر داد.

منتشر شده

در

علیرضا ثقفی اظهار کرد: در راستای تشدید مقابله با قاچاق موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت زوج قاچاقچی در امر قاچاق موادمخدر از دیگر استان‌های کشور به داخل استان مازندران، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهمان به قاچاق موادمخدر که یک زن و مرد بودند و با یک دستگاه خودرو سورای قصد ورود موادمخدر از طریق محور هراز را داشتند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی مشترک با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با تشکیل تیم‌های عملیاتی و با هماهنگی قضائی ضمن کنترل محور مواصلاتی هراز، خودروی متهمان را شناسایی و توقیف کردند.

ثقفی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان موفق شدند، 45 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، عاملی است که ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.