با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف4 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری و آمل

فرمانده انتظامی شهرستان ساری و آمل از کشف 4 تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان ها خبر دادند.

منتشر شده

در

ناصرعلی صفرپور اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران فرماندهی انتظامی بخش دودانگه ساری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران این خودرو را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند و در بازرسی از خودروی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی به یک خودروی کامیونت حامل چوب حین تردد در یکی از محورهای جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.

 نعمت‌الله آزادی با بیان اینکه ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.