با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

کلنگ احداث انبار امدادی جمعیت هلال احمر آمل در هفته دولت به زمین خورد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / کلنگ احداث انبار امدادی جمعیت هلال احمر آمل در هفته دولت در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع به زمین زده شد.
کلنگ احداث انبار امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به زمین زده شد.
این پروژه بزرگ عمرانی در زمینی به مساحت کلی ۱۰ هزار مترمربع و مساحت سوله احداثی یک هزار و ۱۰۰ مترمربع با کارفرمای پروژه جمعیت هلال احمر مازندران احداث می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر آمل در این مراسم اظهار کرد: آئین کلنگ زنی انبار امدادی جمعیت هلال احمر آمل در هفته دولت با حضور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران و مسؤولان شهرستانی در محل انبار امدادی برگزار شد.
جمشید نیکزاد افزود: با توجه به استانداردهای لازم باید سه درصد جمعیت شهرستان دارای دپوی اقلام امدادی موجود باشد البته با احداث این انبار امدادی برای دپوی اقلام مورد نیاز در حوادث، شهرستان آمل به این استاندارد جهت ارائه خدمات امدادی دسترسی پیدا می کند.
وی با بیان اینکه مراحل تصویب و اجرای طرح احداث انبارامدادی با پیگیری های لازم و همکاری همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد، گفت: برای این پروژه اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی پیش بینی می شود تا در مدت دو سال پروژه به سرانجام برسد.
نیکزاد بیان کرد: قرار است اعتبارات این پروژه از سه محل کمک های مردمی، تملک دارایی های استانی و جمعیت هلال احمر تأمین شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.