با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کلنگ خانه ایتام موقوفه مرحوم ولایی در آمل به زمین زده شد

خانه ایتام و افراد بی‌سرپرست موقوفه مرحوم حاج قدرت‌الله ولایی و همسرشان با حضور مسؤولان استانی و شهری در روستای سنگ‌بست بخش مرکزی آمل کلنگ‌زنی شد.

منتشر شده

در

خانه ایتام و افراد بی‌سرپرست موقوفه مرحوم حاج قدرت‌الله ولایی و همسرشان با حضور مسؤولان استانی و شهری در روستای سنگ‌بست بخش مرکزی آمل کلنگ‌زنی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به تلاش و همت ورثه‌های مرحوم ولایی در امر کلنگ‌زنی و آغاز عملیات ساخت خانه ایتام، اظهار کرد: خیران زیادی در شهر و روستای آمل فعالیت دارند که در امور خیر از یکدیگر به نیکی سبقت می‌گیرند.

کبری اسفندیاریان افزود: این خانه ایتام موقوفه مرحوم حاج قدرت‌الله ولایی و همسرشان شوکت عاشقیان است که عملیات ساخت آن در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع و مبلغ 110 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی روستای سنگ‌بست را دارای بالاترین افراد تحصیل‌کرده، کمترین اعتیاد و بیشترین اشتغال دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات احداث 40 واحد مسکونی در شهرستان آمل با کمک و مساعدت خیران نیک‌اندیش در دست انجام است تا در آینده نزدیک به افراد نیازمند و محروم جامعه اختصاص یابد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اختصاص سه دستگاه مغازه و پنج دستگاه منزل ه افراد نیازمند توسط خیران، گفت: اداره بهزیستی با مشارکت مردمی و حمایت بدون وصف خیران تاکنون توانسته گام‌های بلندی در راستای کاهش فقر و بیکاری در جامعه بردارد.

عضو هیأت امنای خانه ایتام آمل در این مراسم اظهار کرد: ایجاد خانه ایتام و افراد بدون سرپرست در روستای سنگ‌بست اقدام بسیار بزرگی است که از سوی خانواده‌های نیک‌اندیش ولایی و عاشقیان محقق شده است.

حجت‌الاسلام رحمتی افزود: برای نامگذاری این خانه ایتام به نام آلاله‌های حضرت زینب(س) پیشنهاد شده است و در آینده امیدواریم با تصمیم‌گیری ورثه‌ها و اعضای هیأت امنا نامی نیکو بر این بنای بزرگ نهاده شود.

بخشدار مرکزی آمل در آئین کلنگ‌زنی خانه ایتام بیان کرد: بخش مرکزی شهرستان آمل داری 96 روستا بوده و 60 هزار نفر جمعیت دارد.

زینب سلطانی افزود: خیران همیمشه منبع خیر و برکت هستند و این بار در اقدام پسندیده برای حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست وارد میدان شدند.

وی بیان کرد: در کمتر از پنج ماه گذشته سه اقدام بزرگ توسط خیران در بخش مرکزی انجام شده است که نخستیم گام خیر ایجاد تفرجگاه و تفریح‌گاه ایتام عرفان در روستای درکاپی بوده است.

بخشدار مرکزی آمل، روستای سنگ‌بست را یکی از روستاهای مهم و استراتژیک شهرستان دانست که در دهه فجر امسال پروژه‌هایی در آن برای استفاده روستاییان و مردم افتتاح شد، گفت: کلنگ‌زنی ساختمان کانون نابینایان و کم‌بینایان در روستای کلاصفا و به زمین خوردن کلنگ خانه ایتام در روستای سنگ‌بست از دیگر اقدام بوده است.

کلنگ خانه ایتام و افراد بی‌سرپرست موقوفه مرحوم حاج قدرت‌الله ولایی و همسرشان با حضور یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس، رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، معاونان اداره‌کل بهزیستی مازندران، ورثه‌های مرحوم ولایی و عاشقیان، ولایی معاون فرمانداری ویژه و دیگر مسؤولان در روستای سنگ‌بست منطقه هرازپی بخش مرکزی به زمین زده شد./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.