با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کنارگیری سرمربی تیم فوتبال ساحلی نوشهر از سمت خود

سرمربی موفق تیم موج سواران نوشهر درلیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که این تیم را در جمع مدعیان این رقابتها قرار داده، در تصمیمی غیرمنظره از سمت خود کناره گیری کرد.

منتشر شده

در

سهند اسماعیلی " سرمربی موفق تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر کناره گیری خود از این سمت را تائید کرد وی در گفتگو با خبرنگار مهر علت کناره گیری از سمت خود را مشکلات شخصی واینکه دیگر قادر به همکاری با این تیم نیست عنوان وبه جزئیات دیگر اشاره نکرد.

تیم موجو سواران ساحل نوشهر با هدایت " سهند اسماعیلی " در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به همراه این تیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و در رقابتهای لیگ برتر نیز به عنوان یکی از تیم مدعی وشگفتی ساز لیگ تاکنون لقب گرفت.

مسئولان این تیم، " احمد ابراهیمی" دستیار نخست اسماعیلی را به عنوان سرمربی جدید تیم موج سواران نوشهر معرفی کردند. تیم فوتبال موج سواران ساحل نوشهر در هفته سیزدهم این رقابتها در دربی مازنی ها با نتیجه ۳بریک تیم شهریار ساری دیگر نماینده این استان را شکست داده بود.

تا پایان هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم موج سواران ساحل نوشهر با کسب ۲۷ امتیاز و با اختلاف تفاصل گل کمتر در رده چهارم جدول دوازده تیمی این رقابتها قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.