با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کیوسک اورژانس اجتماعی در شهرهای کوچک راه اندازی می شود

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: پایگاه سیار و یا کیوسک اورژانس اجتماعی در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت راه اندازی می شود.

منتشر شده

در

محمود علی گو در حاشیه بازدید از یک مرکز تحت پوشش بهزیستی در آمل با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در ارتباط با کودکان کار اظهار داشت، ساماندهی کودکان کار یکی از اولویت‌های مهم در این سازمان به شمار می‌رود و فرآیند پروژه ساماندهی را بازخوانی کردیم.

مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اشکالات فرآیند پروژه ساماندهی کودکان کار بررسی و جمع‌آوری شد، افزود: این فرآیند در قالب شناسایی این مهم توسط گروه‌های داوطلب جذب و در صورت نیاز به مراکز منتقل می‌شوند.

علی‌گو رویکرد بهزیستی در این فرآیند را خانواده محور و توانمند سازی خانواده‌ها را برشمرد و ادامه داد: بررسی اوضاع خانواده‌ها از اهداف اصلی ترین موضوع ساماندهی کودکان کار است.

وی گفت: در سازمان بهزیستی چهار هزار پرونده شناسایی شده کودکان کار داریم که این پرونده‌ها برای دوره زمانی یک سال گذشته هستند.

علی‌گو با اشاره به اینکه در موضوع کودکان کار، کودکان کار در این مهم تقصیری ندارند، افزود: این اتفاقی که برای کودکان رخ می‌دهد باید به خانواده آنان توجه شود.

وی یکی از برنامه‌های اورژانس اجتماعی برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت احداث پایگاه سیار و یا کیوسک اورژانس اجتماعی اعلام کرد و افزود: نمی‌توان در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اورژانس اجتماعی ایجاد کرد که یکی از برنامه‌های سازمان در این خصوص ایجاد پایگاه سیار و یا کیوسک در این شهرها است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.