با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

گام‌های مناسبی برای توسعه کشاورزی در کشور برداشته شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کشورهای توسعه یافته مسیر پیشرفت را با توسعه کشاورزی کلید زدند، گام‌های مناسبی برای توسعه کشاورزی در کشور برداشته نشده است، در بحث گردشگری قابلیت‌های زیادی در استان وجود دارد، از قبل گردشگری می‌توانیم درآمدهای ارزی داشته باشیم اما از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: خداوند نعمت خودش را به مردم این استان به یکجا عرضه کرده است، بسیاری از کشورهای توسعه یافته مسیر پیشرفت را با توسعه کشاورزی کلید زدند، گام‌های مناسبی برای توسعه کشاورزی در کشور برداشته نشده است، در بحث گردشگری قابلیت‌های زیادی در استان وجود دارد، از قبل گردشگری می‌توانیم درآمدهای ارزی داشته باشیم اما از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به پایین بودن سهم‌بری استان از بودجه ملی، گفت: مازنوران خدمات ملی ارائه می‌دهد اما سهم مناسبی از بودجه ملی دریافت نمی‌کند.

بهرام سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز اظهار کرد: وحدت و انسجام خوبی بین نمایندگان وجود دارد و تصمیماتی برای برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی در مجلس گرفته شده که امید داریم دولت محترم در این حوزه پای کار باشد، همچنین برای ارتقا بودجه استان ورود پیدا کردیم.

محسنی‌بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا و تبعات اقتصادی کرونا هر روز شاهد ایستادگی مردم پای اهداف انقلاب اسلامی هستیم، وحدت بین قوا یکی از نیازهای اساسی این روزهای کشور است.

وی یادآور شد: از ثمره وحدت برای توسعه شاخص‌های اقتصادی استان گام برداریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.