با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

گام دوم انقلاب با خون سپهبد سلیمانی تضمین می‌شود

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهادت سپهبد سلیمانی باعث اتحاد مستحکم بین آزادیخواهان شده است و گام دوم انقلاب با خون سپهبد سلیمانی تضمین می‌شود.

منتشر شده

در

سردار غلام کریمیان در مراسم بزرگداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم پرشور حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: با شنیدن خبر شهادت سپهبد سلیمانی نه تنها قلب میلیون‌ها ایرانی، بلکه بسیاری از مردم آزادیخواه منطقه و جهان به درد آمد و خون شد.

وی با بیان اینکه از صبح روز گذشته تاکنون مردم به صورت خودجوش در گوشه گوشه کشورمان مراسم ترحیم و عزدارای کردند، افزود: تمام مردم ایران در این حادثه تروریستی آمریکایی غم‌زده و داغدیده است.

یکی از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و نمی‌توان تصور کرد افرادی همانند شهید سلیمانی در بستر جان دهند، تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال افتخار سربازی خدمت این بزرگمرد جهاد و شهادت را داشتم و به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که در مراسم ختم ایشان سخنرانی داشته باشم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی هر جا هر فردی را می‌دید یکی از التماس دعاهایش شهادت در راه خداوند بود اگر چه این دعا به‌گونه‌ای مستجاب شد که به دست بدترین و پست‌ترین افراد روی زمین ترور شده و به شهادت رسیدند.

کریمیان با بیان اینکه استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل همیشه منفور، پست و رذل هستند، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی‌های پی در پی مقاومت، لبنان و سوریه چهره شهید قاسم سلیمانی نمایان شد هرچند برخی دغل‌بازان سیاسی به این باور شوم بودند که این فرد می‌خواهد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا کنند ولی سردار سلیمانی در پاسخ به این سؤوال همیشه اشاره می‌کردند که من همیشه افتخارم سربازی است و مرا چه به سیاست بلکه من وظیفه سربازی وطن را دارم.

وی با اشاره به اینکه همیشه سردار سلیمانی در خط ولایت و تابع محض ولایت بوده و وابسته به هیچ جناح، باند و گروه سیاسی نبود، خاطرنشان کرد: این شهید مدافع حرم بسیار به کار خود اعتقاد داشت و اهل طرح، برنامه، اندیشه و تفکر بسیار بالا بود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: شهید سلیمانی دارای بزرگی روح و تفکر بلند انقلابی و اسلامی بود، خدمتگزاری به مردم و مملکت او را خسته نمی‌کرد و در این راه شبانه‌روزی حرکت داشت.

کریمیان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی انسانی خدایی، مهربان، دارای روح لطیف و وارسته در نظامی‌گری بود، یادآور شد: این سردار سرافراز بر مردم احاطه داشت و در دل پاسداران نفوذ کرده بود.

وی با بیان اینکه سربازی وطن، دفاع از امنیت، اسلام و وطن از بزرگترین افتخارات این شهید والا مقام بود، ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی با این حرکت بزرگ و دلخراش بیشتر از گذشته خود را مفتضح کرده و باید بداند انتقام سختی را در پیش دارد.

این همرزم سردار سلیمانی با اعلام اینکه گام دوم انقلاب اسلامی را خون به ناحق ریخته سردار شهید سلیمانی تضمین می‌کند، بیان کرد: این حرکت تروریستی اجانب و استکبار باعث همبستگی ملی و فراملی شده است.

کریمیان تصریح کرد: امروزه با فرماندهی و مدیریت سردار سلیمانی چندین بارانداز و بندر در سواحل مدیترانه داریم در حالی که روزگاری سفر به آن مناطق از آرزوهای ما بود البته دسترسی به دریای مدیترانه یعنی اینکه ایران به دو قاره بزرگ دنیا پیوند خورده است.

وی با اعلام اینکه شهید سرافراز قاسم سلیمانی برای منافع ملی رفت، گفت: در حالی دفاع از کیان کشور در خارج مرزها انجام می‌شد که فاصله کرمانشاه تا آخرین شهر عراق بسیار ناچیز است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.