با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

گام دوم انقلاب به دست جوانان متعهد و متخصص شکوفا می شود

شهردار آمل در دیدار با کارکنان فرزندان شهداء ، جانباز و ایثارگر شهرداری آمل گفت :گام دوم انقلاب با واگذاری کارهای مدیریتی به دست جوانان متعهد و متخصص شکوفاتر خواهد بود .

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی در دیدار با کارکنان فرزندان شهداء ، جانباز و ایثارگر شهرداری آمل افزود : مجموعه شهرداری باید با شناخت از ظرفیت های  علمی و تخصصی فرزندان شهداء ، جانبازان و ایثارگران شاغل در شهرداری بیشتر از آنان استفاده نماید .     

شهردار آمل خاطر نشان کرد : پایبندی به انقلاب جمهوری اسلامی ایران از وظایف ذاتی فرزندان شهداء به شمار می آید که بایستی با ترویج و تقویت تفکر انقلابی در بین جامعه اشائه پیدا کند .

وی در ادامه از فرزندان شهداء خواست تا با حفظ و صیانت از اهداف جمهوری اسلامی به راه خود ادامه داده و با اتحاد و تفکر، قانون را تا حد ممکن به نفع مردم اجرا کنند که صاحبان اصلی این انقلاب خود این مردم هستند .

گفتنی است 37 فرزند شهید ، 8جانباز ، 27 رزمنده ، 12 فرزند جانباز بالای 70درصد ، 33 فرزند جانباز زیر 70درصد ،2 فرزند آزاده و 16 برادر شهید در مجموع 135 نفر از فرزندان شهداء ، جانبازان ، آزاده و ایثارگر در شهرداری آمل مشغول به کار هستند .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.