با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

گلریزان 150 میلیارد ریالی جشن رمضان در آمل

فرماندار ویژه آمل گفت: در جشن گلریزان این شهرستان در قالب جشن رمضان، مبلغ 150 میلیارد ریال هدایای نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اهدا شد.

 

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، رمضان ماه خیر، برکت، نیکی و همه خوبی‌ها است.

اهل بیت، معصومان و پیامبران در روایات متعدد به انجام عمل خیر و پسندیده در ماه رمضان بسیار سفارش کردند و دستگیری از محرومان و رسیدگی به نیازمندان از کارهای نیکو است.

جشن گلریزان ۷۰۰ نفری خیران و مجامع خیریه شهرستان آمل در حالی برگزار شد که مهمترین هدف آن کمک به نیازمندان و مستمندان جامعه در راستای فقرزدایی است.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم با اشاره به جمع‌آوری 150 میلیارد ریالی هدایای نقدی و غیرنقدی در این مراسم، اظهار کرد و گفت: مراسم گلریزان ماه رمضان در این شهرستان همزمان با ایام ولادت امام حسن(ع) در قالب جشن رمضان برگزار شده است.

سید عباس حسینی مبلغ هدایای جمع‌آوری شده در این مراسم را به نسبت سال‌های گذشته بیشترین رقم گلریزان جشن رمضان در بین شهرستان‌های مازندران دانست و یادآور شد: از دو سال گذشته به علت همه‌گیری و شیوه کرونا ویروس جشن گلریزان در این شهرستان برگزار نشد و این مرام بزرگ با اجتماع همه خیران، مجموعه‌های خیریه، شبکه‌های نیکوکاری، ادارات بهزیستی و کمیته امداد، مجمع خیرین شهرستان آمل با محوریت فرمانداری ویژه این شهرستان برپا شد.

وی با اشاره به حضور 700 نفری خیران آملی در مراسم گلریزان، ادامه داد: آمل شهرستانی است که جامعه‌ای فرهیخته از نیکوکاران و خیران دارد و وظیفه دستگاه‌های اجرایی ایجاد همگرایی برای جلب و جذب مشارکت مردمی و در کنار قرارگرفتن فرهیختگان نیکوکار است.

معاون استاندار مازندران افزود: خیران شهرستان آمل در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و اجتماع فعالیتهای نیکوکارانه و خیریه زمینه‌ساز اقدامات اثربخش و ماندگار است.

این مسؤول با بیان اینکه در این جشن گلریزان مجمع خیرین شهرستان آمل زمینی به ارزش 60 میلیارد ریال برای ساخت مسکن نیازمندان هدیه داد، گفت: بسیاری از هدایای غیرنقدی همانند سبد کالا، مصالح ساختمانی و اقلام مورد نیاز برای ساخت مسکن نیازمندان در کنار هدایای نقدی کمک‌رسانی شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.