با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

یادواره سرداران و 1050 شهید آمل 6 مرداد برگزار می‌شود/ دعوت از سردار سلامی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ فرماندار ویژه آمل گفت: یادواره امیران، سرداران و یک هزار و 50 شهید شهرستان آمل 6 مرداد امسال برگزار می‌شود و برای سخنرانی از سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت شده است.

سید عباس حسینی صبح امروز در نشست با مدیران شهری، اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی کشورمان نیاز به تلاش و کار شبانه‌روزی دارد و همراهی مردم و مسؤولان می‌تواند پیشرفت و آبادنی روزافزون را به همراه آورد.

وی با اعلام اینکه خدمت صادقانه به مردم باعث محبوبیت نظام و ایجاد اعتماد عمومی می‌شود، افزود: هم‌اکنون در شرایط سختی قرار داریم و در حال تجربه وضع موجود هستیم البته در زمینه هوشمندسازی یارانه‌ها انتظار می‌رود مدیران هوشمندانه در میدان باشند و نقش خود را در خدمت به مردم به خوبی ایفا کنند.

فرماندار آمل از مسؤولان ادارات جهاد کشاورزی و اصناف خواست تا رصد اقلام اساسی و بررسی آنها در بازار بیشتر از گذشته باشد، تصریح کرد: در هوشمندسازی نان و ارائه زیرساخت‌ها به نانوایی‌ها به عنوان شهرستان پایلوت هستیم.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال و ثبت متقاضیان کار در سامانه ثبت اشتغال رصد، یادآور شد: در این حوزه وضعیت مطلوب نداریم و با ایجاد اشتغال واقعی امیدواریم تا از آمار بیکاری کاسته و به جمع افراد دارای شغل با حقوق مناسب افزوده شود.

حسینی با اعلام فعالیت مسؤولان در قرارگاه حجاب و عفاف برای بهبود وضعیت حجاب در کشور، افزود: این طرح به صورت کشوری و استانی با برگزاری جلسات آغاز شده و نشست‌ها باید برای کسب نتیجه مطلوب هفتگی و منظم برگزار شود همچنین همه باید در زمینه حجاب و عفاف دغدغه‌مند باشیم و در بحث فرهنگ حجاب و عفاف تحولی ایجاد شود پس نیاز است با جدیت، یک همیت و غیرت عمومی شکل گیرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه بحث حجاب و عفاف مطالبه عموم مردم و خانواده شهدا است، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند در حوزه حجاب و عفاف کوتاه نمی‌آیم.

وی با اعلام اینکه همایش بزرگ حجاب و عفاف 21 تیر امسال برگزار می‌شود، به ایجاد میز تخصصی در آمل اشاره کرد، گفت: میزهای تخصصی دیگر با حضور مسؤولان و فرهیختگان بخش‌های مختلف در حال شکل‌گیری است.

فرماندار ویژه آمل با تأکید بر برگزاری همایش بزرگ شاعر نام‌آشنا طالب‌ آملی آذر ماه امسال در دهلی نو، افزود: پس از برگزاری همایش در کشور هند، همایش دیگر در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه با محوریت ناصرالحق در زمینه شهر قدیم آمل، خاطرنشان کرد: یادواره امیران، سرداران و یک هزار و 50 شهید شهرستان آمل 6 مرداد امسال برگزار می‌شود و برای سخنرانی از سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.