با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

یاری‌رسانی 30 میلیارد ریالی خیران آملی برای حمایت از نیازمندان کمیته امداد

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: از سوی خیران، مسؤولان و مردم این شهرستان بیش از 30 میلیارد ریال در قالب قرض ماندگار جشن رمضان کمک‌رسانی شده است.

حبیب‌الله قلی‌پور ، اظهار کرد: با حمایت خیران نیک‌اندیش آملی توانستیم در زمینه قرض ماندگار برای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان گام‌های بزرگی برداریم.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان با حضور مسؤولان استانی و خیران در ماه مبارک رمضان، گفت: در این مراسم از سوی خیران، مسؤولان و مردم بیش از ۳۰ میلیارد ریال در قالب قرض ماندگار کمک‌رسانی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل احداث مسکن از مهترین اقدامات کارساز و اساسی برای خانواده‌های نیازمند است که در سال گذشته ۱۹ واحد مسکن با کمک بسیج سازندگی تحویل خانواده‌های جامعه هدف شده است.

قلی‌پور تصریح کرد: براساس سهمیه ابلاغی استان در سال جاری باید ۱۷۵ پرونده ساخت مسکن نیازمندان مهیا شود و خانواده نیازمندان برای کسب پروانه احداث مسکن جدید در مناطق شهری و روستایی معرفی شوند.

وی با اشاره به طرح بزرگ قرض ماندگار در کمیته امداد امام خمینی، بیان کرد: در این طرح با اختصاص مبالغ در صندوق امداد ولایت سال گذشته با کمک اداره کل کمیته امداد مازندران حدود ۷۰ میلیارد ریال وام کارگشایی به خانواده‌های جامعه هدف اختصاص یافت که مبلغ وام از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال بدون هیچ بهره بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل یادآور شد: برای تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به خانواده‌های نیازمند در سال جاری به حمایت مسؤولان احتیاج داریم زیرا در سال جاری با توجه به پیش‌بینی‌ها تعداد جهیزیه و درخواست وام کارگشایی برای خانواده‌های نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج بیشتر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: باید در مورد تأمین اعتبارات قرص ماندگار با کمک خیران و مردم دست به تحولات اساسی بزنیم تا با پرداخت مبالغ جمع‌آوری شده به صندوق امداد ولایت و قول مساعد مسؤولان سه برابر مبلغ واریزی برای پرداخت به نیازمندان هم‌افزایی شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه در این شهرستان ۷ هزار و ۲۱ خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند، بیان کرد: از این بین تعداد یک هزار و ۱۰۰ خانواده مستأجر بوده و فاقد مسکن هستند.

قلی‌پور گفت: یک‌هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز آملی نیز زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.