با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۰ کیلومتر از محور هراز تا پایان سال بهره‌برداری خواهد شد

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا پایان سال بهره‌برداری از ۸ تا ۱۰ کیلومتر از محور هراز و همچنین محور هزار سنگر را در برنامه داریم تا از بار ترافیکی کم کنیم،

منتشر شده

در

کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از ۶ کیلومتر از عملیات تعریض و چهار خطه کردن جاده هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی طی توضیحاتی درباره این پروژه اظهار کرد: در محور هزار حدود ۱۰۱ کیلومتر، از تونل آبشار تا میدان هزار سنگر آمل را در حال ساخت داریم، از این ۱۰۱ کیلومتر ۶۶ کیلومتر تا دیروز زیرعبور بوده امروز ۶ کیلومتر اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این ۱۰۱ کیلومتر از پرهزینه‌ترین و صعب‌العبورترین محورهایی بوده که در حال احداث هستیم، خاطر نشان کرد: ۵۰ میلیارد تومان هزینه کل این محورها است، حدود ۲۱ رشته محور داریم که حدود ۱۹.۵ کیلومتر طول آنها است.

کدخدازاده با بیان اینکه امروز ۹ رشته حدود ۸/۶ کیلومتر از این محورها کامل می‌شود، همچنین حدود ۳۴ کیلومتر دیوارسازی داریم،گفت: امروز ۲۴ کیلومتر آن کامل شد، حدود ۳۳ دستگاه پل در مجموع ۳.۵ کیلومتر داریم که امروز ۹۹۰ کیلومتر آن تکمیل شد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: از این ۶ کیلومتر ۳ کیلومتر در محدوده وانا قرار دارد، حدود هزار و ۷۴۰ متر طول تونل است،  پل دیگری داریم که ۶۰ متر طولش است حدود ۳۵ کیلومتر آن آماده شده است.

وی اعلام کرد: در قسمت لاسم معروف به منطقه میرزا قاضی ۳ کیلومتر جاده و دو دستگاه پل ۴۵ متری افتتاح شده است، امروز این ۶ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد طبق وعده تمام موارد را رعایت کردیم.

کدخدازاده ادامه داد: تا پایان سال بهره‌برداری از  ۸ تا۱۰ کیلومتر از محور هراز و همچنین محور هزار ـ سنگر را در برنامه داریم تا از بار ترافیکی کم کنیم، این مهم‌ها با همکاری و همدلی و قرارگاه سازندگی کربلا به عنوان پیمانکار شرکت کندوان کار، مشاوره هزار راه‌پلیس راه، راهداری راهسازی، معاون عمرانی و استاندار صورت گرفت./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.