با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۱۱ مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب‌خانه شدند

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: در یازدهمین روز از ایام الله دهه‌فجر ۱۱۱ مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب‌خانه شدند.

منتشر شده

در

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح خانه مددجویان بهزیستی که در قائم‌شهر و به‌صورت ویدئوکنفرانسی به ریاست قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: امروز و به‌صورت همزمان بیش از ۲ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در کشور به معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی تحویل دادیم.

وی افزود: به میمنت و مبارکی دهه فجر ۱۱۱ واحد مسکونی در استان مازندران در اختیار جامعه هدف قرار گرفت، ۳۴ واحد از این ۱۱۱ واحد مسکونی، مرتبط با خانواده‌هایی است که دو معلول یا بیشتر در خانه دارند.

گوهردهی تصریح کرد: تسهیلاتی که به جامعه هدف واگذار شد به‌صورت بلاعوض و بیش بر ۳۵ میلیارد تومان است، برنامه‌ریزی بهزیستی مازندران برای ساخت مسکن مددجویی در سال جاری ۳۶۰ واحد بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به لطف خدا ما توانستیم از برنامه هدف پیشی بگیریم، تا جایی که در نیمه نخست امسال ۴۶۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد و امید می‌رود که تا پایان امسال ۸۰۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل دهیم.

* طی دو سال گذشته ۴۵ خانواده دارای ۲ معلول در قائمشهر صاحب خانه شدند

در ادامه اسرافیل یزدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائم‌شهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دهه، کلید سه واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول در شهرستان تحویل داده شد، اظهار کرد: مبلغ یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به‌صورت بلاعوض برای ساخت این واحدهای مسکونی پرداخت شد و در دو سال گذشته، ۴۵ خانواده دارای دو معلول در قائم‌شهر صاحب خانه شدند.
یزدانی گفت: تاکنون هزینه ساخت ۳۰ واحد مسکونی به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال پرداخت شد و ساخت ۴۱ واحد مسکونی دیگر هم برای جامعه هدف بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.