با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۳ میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شده است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به رشد سه برابری تردد در محورهای استان گفت: تاکنون بیش از ۱۳ میلیون فقره تردد ثبت شده است.

منتشر شده

در

سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به افزایش ترددها و حجم ترافیک در تمامی محورهای استان از جمله کندوان اظهار داشت: در حال حاضر شمار زیادی خودرو در حال ورود به استان هستند.

وی با عنوان اینکه در روزهای گذشته موج برگشت مسافران شروع شد و همچنان ادامه دارد با اشاره به شرایط ناپایداری جوی، امکان ریزش سنگ و کوه را در محورهای استان احتمالی دانست و به مردم توصیه کرد تا از تردد در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

وی با اشاره به برپایی جلسه رفع مشکلات ترافیکی محورهای پرحادثه شهرستان نوشهر، آمار تصادفات در محور نوشهر – نور را بالا دانست و گفت: ساماندهی نقاط حادثه خیز این محور در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه شمار زیادی بریدگی غیراستاندارد وناایمن در محور نوشهر – رویان وجود دارد، بر لزوم ساماندهی و ایمن سازی این محور با نصب سرعتکاه و تقویت روشنایی تاکید کرد و گفت: آشکارسازی از طریق نصب تابلوها و رفع مشکل آبگرفتگی در این محور الزامی است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: ایمن سازی و ساماندهی تقاطع‌های موجود در محور نوشهر – رویان نیز ضروری است وتصمیماتی برای ایمن سازی محور گرفته شده است.

وی با اظهار اینکه بیش از ۱۳ میلیون تردد در محورهای استان ثبت شد که سه برابر نسبت به سال قبل بیشتر است، افزود: این میزان تردد نسبت به نوروز دو سال قبل حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی شمار فوتی ناشی از تصادفات را با رشد ۳۵ درصدی اعلام کرد و گفت: شمار مصدومان نیز ۷۰ درصد رشد داشته است

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.