با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۵ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی درآمل پلمب شد

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل از پلمب وتعطیلی ۱۵ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی دراین شهرستان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی خبر داد.

منتشر شده

در

فرامرز اکبری اظهار داشت: این تعداد واحد مواد غذایی که شامل نانوایی، ساندویچ فروشی ها، آشپزخانه مرکزی ودیگر واحدهای خدماتی درسطح شهرستان آمل بوده که در۳ ماهه گذشته از سوی شبکه بهداشت ودرمان حکم به تعطیلی وپلمب آنها صادر شد.

وی افزود: نواقص بهداشتی از لحاظ ساختمانی، ابزار کار یا عدم رعایت بهداشت فردی طبق اصلاحیه ماده ۱۳ از جمله مواردی بوده که به علت رعایت نکردن متصدیان واحدهای مواد غذایی آن، فعالیت آن به صورت موقت تعطیل و پلمب شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل ادامه داد، برای متصدیان متخلف پرونده تخلف تنظیم به مراجع قضایی معرفی شدند.

اکبری گفت، در راستای اجرای قانون اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، فست فودها به طور مستمر بازرسی و در صورت رویت تخلفات بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی، حفظ سلامت جامعه را از اهداف مهم شبکه بهداشت و درمان دانست و گفت: با هرگونه تخلفات بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد با جدیت برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل، در ادامه حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال در منطقه را امری ضروری دانست و اظهار داشت: انتظار می رود تولید کنندگان مواد غذایی سلامت جامعه را مورد توجه قرار دهند و محصولات غذایی سالم و با کیفیتی را به مردم عرضه کنند.

اکبری، یادآور شد: بازرسی از واحدهای تولید مواد غذایی در این شهرستان بطور سرزده و بدون برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد، ضمن آنکه بازرسی از واحدهای آرایشی و بهداشتی این شهرستان نیز به صورت ماهانه به انجام می رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.