با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۶۲۱ بیمار کرونایی روی تخت بیمارستان‌های مازندران

طی شبانه‌روز گذشته با ادامه روند کاهشی، موارد بستری کرونایی در استان مازندران به یک‌هزار و ۶۲۱ نفر رسید و در همین مدت 19 مازندرانی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا ازدست دادند.

منتشر شده

در

درحالی شاهد ادامه درسرهای کرونایی در استان هستیم که مازندران از پیک پنجم کرونا عبور کرده ولی تب و تاب کرونایی کماکان تداوم دارد‌.

این روزها روند کاهشی موارد ابتلا و بستری کرونایی را در استان مازندران شاهد هستیم اما شمار فوتی‌های کرونایی دورقمی مانده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۲۷۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۲۴۱ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۵۲ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید بستری و ۶۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۵۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۳۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۲۱ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۱۹ تن رسیده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.