با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۷۳ طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران وجود دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هم اکنون ۱۷۳ طرح نیمه کاره گردشگری در مازندران وجود دارد و با تکمیل آنها بسیاری ازکمبودهای اقامتی و گردشگری رفع خواهد شد.

منتشر شده

در

سیف الله فرزانه در نشست تخصصی سرمایه گذاری که با حضور حدود ۶۰ مجری و سرمایه گذار شهرهای آمل، محمودآباد، بابل و فریدونکنار و بابلسر در آمل برگزار شد، افزود: این اداره کل در راستای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری و معرفی این استان در راستای ساری۲۰۲۲ اهتمام ویژه به تکمیل طرح های نیمه کاره خواهد داشت.

وی، طرح های اجرا شده و نیمه کاره گردشگری در مازندران را در بخش های صنایع دستی و رفاهی و خدمات گردشگری بیان کرد و ادامه داد: بسیاری از این طرح ها از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملا  رها شده بودند که با برگزاری نشست های تخصصی گردشگری در مناطق شرقی، غرب و مرکز مازندران و دعوت از سرمایه گذاران این شهرها درخواست ها و موانع توقف آنها بررسی و نهایتا تصمیم گیری خواهد شد.

افتتاح ۵۰ پروژه گردشگری تا پایان امسال

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح های خوبی در حوزه گردشگری استان افتتاح شده است، اضافه کرد: در حال حاضر برای تکمیل ۱۷۳ طرح نیمه کاره بخش گردشگری مازندران به بیش از ۲۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

فرزانه، در عین حال از تکمیل و افتتاح حدود ۵۰طرح نیمه کاره گردشگری مازندران در سفر ماه آینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و تعدادی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

وی، یادآورشد: انتظار است که گوش به حرف های به حق و مطالبه جدی سرمایه گذاران داد تا از حضور آنها در جهت برطرف کردن نیازهای جدی گردشگری استان بهره برداری کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.