با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۲۶۰۰ قطعه ماهی خاویاری قاچاق در مازندران کشف شد

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی مازندران از کشف دو هزار و ۶۰۰ قطعه ماهی خاویاری مکشوفه از صیادان غیرمجاز در یکسال اخیر خبر داد.

منتشر شده

در

سرهنگ پاسدار عباس پورعلی امروز در نشست با فرماندهان پایگاه‌های هشت‌گانه یگان حفاظت اظهار داشت: بیش از 2600 قطعه ماهی خاویاری مکشوفه از صیادان غیرمجاز سال گذشته مجددا به دریا رهاسازی شد.

وی افزود: جلوگیری از صید غیرمجاز ماهی در دریا یکی از ماموریت‌های اصلی یگان بوده و این یگان به عنوان پشتیبان فعالیت‌های صیادان شرکت‌های تعاونی‌های صیادی پره فعالیت داشته است.

پورعلی گفت: در سال 97  بیش از320 عملیات مشترک با نیروی انتظامی و سایر سازمان‌ها و بیش از 45 هزار عملیات گشت دریایی و ساحلی، حدود 120 دستگاه لاکش، بیش از 140 فروند قایق، چهار دستگاه جی پی اس  را کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی مازندران افزود: در سال گذشته علاوه بر کشف بیش از 140 هزار رشته دام ماهیان غضروفی و استخوانی غیرمجاز،  212 نفر از صیادان غیرمجاز پس از دستگیری جهت طی مراحل قانونی مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

پورعلی با تاکید بر جلوگیری از صید غیرمجاز در دریا، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 2600 قطعه ماهی خاویاری مکشوفه حین عملیات و گشت در دریا مجددا به دریا رهاسازی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.