با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۲ هزار بسته معیشتی در آمل توزیع شد

بیش از هزاربسته معیشتی میان آسیب دیدگان کرونایی ونیازمندان و هزار بسته کالا و تجهیزات پزشکی بین بیمارستان‌های آمل توزیع شد.

منتشر شده

در

سرهنگ جواد عسگری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه توزیع این اقلام گفت: این هفدهمین مرحله از تهیه بسته‌های معیشتی و تأمین تجهیزات پزشکی شامل کیت‌های حفاظت فردی، ماسک‌های سه لایه، تب سنج برای مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان است که توسط قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل و بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان در حال توزیع است.

وی افزود: دراین مرحله بیش از ۱۲ قلم کالای معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در ادامه کمک‌های مومنانه بین نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا ونیز افرادی که کسب و کار آنها دچار مشکل شده، توزیع می‌شود.

وی، ارزش مجموع بسته‌های معیشتی و تجهیزات پزشکی در حال توزیع در مرحله هفدهم توسط جامعه پزشکی و سلامت سپاه ناحیه شهرستان آمل را حدود ۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

رزمایش تیم‌های پزشکی وسلامت بسیج برای غربالگری در محلات آمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین از شروع رزمایش سلامت توسط تیم‌های پزشکی و سلامت بسیج جامعه پزشکی همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی و تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت، در این رزمایش تیم‌های مختلف پزشکی و سلامت بسیج جامعه پزشکی در سطح محلات حاضر می‌شوند و به صورت میدانی و خانوار به خانوار غربالگری سلامت را از مردم انجام می‌دهند.

سرهنگ عسگری افزود: سپاه ناحیه شهرستان آمل از شیوع بیماری کرونا تاکنون در طرح رزمایش مواسات با همکاری خیران و بسیج پایگاه و حوزه‌های مقاومت سطح شهرستان در چندین مرحله کمک‌های جمع آوری شده مردمی را بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تأمین وتوزیع کرده است.

وی اضافه کرد، که سپاه ناحیه شهرستان آمل با همکاری خیران و مردم نیک اندیش این شهرستان تاکنون بیش از ۲۰ هزاربسته معیشتی میان آسیب دیده‌های کرونایی دراین شهرستان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توزیع کرد.

هزار بسته عیدانه سپاه برای خانواده‌های نیازمند

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد، سپاه در همه عرصه‌ها از دوران جنگ، سیل، زلزله حضور فعالی داشته و امروز نیز در جهت کمک به مردم همراه هستند.

سرهنگ عسگری همچنین از مراحل آماده سازی برای تهیه هزار بسته معیشتی به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری خیران همزمان با شب عیدفطر خبر داد ویادآورشد، امروز بخش اعظمی از موج همدلی که بین مردم برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی ایجاد شده مرهون اطلاع رسانی خبرنگاران است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.