با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۴۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران ارسال شد

مسئول بسیج رسانه مازندران از ارسال ۴۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: این آثار در هشت بخش ارسال شده است.

منتشر شده

در

عبدالمهدی حق‌شناس ظهر شنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از رونمایی از جشنواره عکس و تیر و خبر سردار سلیمانی و برگزاری جشنواره ملی «دل‌گپ» به میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان نکا خبر داد و گفت: ما در ۲۰ استان نماینده داریم و تاکنون قریب به ۲۵۰ آثار از ۲۴ استان به دبیرخانه ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود حداقل ۶۰۰ اثر ارسال شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره «ابوذر» در استان گفت: سال گذشته ۷۳۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد و امسال نیز بیش از ۴۰۰ اثر در هشت بخش ارسال شد و در حال ثبت است.

حق‌شناس با بیان اینکه در حوزه نشر و اطلاع‌رسانی اتفاقات خوبی در سطح استان رقم خورده است، افزود: امیدواریم بتوانیم سربازان لایقی برای امام زمان باشیم.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم رسالت اصلی نشر و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت را به دوش می‌کشند.

وی از مشارکت این اداره‌کل در برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: کار بسیار ارزشمند و بزرگی در استان در حوزه رسانه برگزار می‌شود و گم‌های بلندی از سوی بسیج رسانه استان برداشته شده است و قابل تقدیر است.

سردار ملکی برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را که با هدف نشر آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای مهم رسانه‌ای استان برشمرد و تصریح کرد: یکی از راه‌های تولید محتوای خوب در حوزه رسانه و توسعه کیفی آثار برگزاری جشنواره‌هاست و جشنواره ابوذر نشان داد که در این حوزه موفق بوده و در ادامه نیز موفق خواهد بود.

دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در بخش «مکتوب و خبرگزاری»، «دیداری و شنیداری» و «مردمی و دانش‌آموزی» با موضوعات جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا؛ کمک مومنانه، مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی در استان مازندران در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.