با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۴۰۲ زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند

رئیس ستاد دیه مازندران شمار زندانیان جرایم غیرعمد را ۸۱۳ نفر ذکر کرد و گفت: ۴۰۲ زندانی مشمول کمک های مالی ستاد دیه و خیران هستند.

منتشر شده

در

غلامرضا عشریه با اشاره به ۸۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، افزود: ۴۰۲ زندانی جرایم غیرعمد مشمول کمک‌های مالی از ستاد دیه و خیران هستند.

وی با اظهار اینکه این افراد شرایط بهره مندی از کمک‌های ستاد دیه را دارا هستند، افزود: پویشی برای راه اندازی ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان راه اندازی شد که تاکنون ۳۱ نفر آزاد شدند و ۳۰ نفر نیز فردا از زندان آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۴۸ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان آزاد شدند، ادامه داد: امسال نیز برای آزادی شمار بیشتری زندانیان جرایم مالی و غیرعمد برنامه ریزی شده است.

عشریه با عنوان اینکه در حال حاضر زندانیان مالی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در استان نداریم، گفت: آرزو می‌کنیم در زندان‌ها شاهد حضور افراد دارای جرایم مالی و غیرعمد نباشیم.

رئیس ستاد دیه مازندران به برپایی گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع آوری شده است و با وصول آن ۲۲۰ زندانی آزادسازی می‌شود.

وی با اظهار اینکه امیدواریم زندان‌های استان از مددجویان جرایم مالی و غیرعمد خالی شود، گفت: پرونده‌های مددجویان مشمول و نیازمند برای دریافت حمایت‌ها بررسی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.