با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۵ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه وضعیت ابتلا به کرونا شهرهای شهرهای آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا قرمز است و محدودیت‌های خواهیم داشت، گفت: بقیه شهرهای در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، دهمین ماه از شیوع ویروس کرونا با ادامه دردسرهای کرونایی در استان مازندران درحال سپری شدن است.

براساس بررسی‌های به عمل آمده نیز وضعیت شهرهای استان متفاوت بوده درست است باتوجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی شرایط بهتری شده اما همچنان وضعیت استان نگران‌کننده است.

حدود سه هفته از اعمال محدودیت‌های کرونایی می‌گذرد این درحالی است که در برخی از شهرها اجرای این محدودیت‌ها در هفته جاری در برخی از شهرهای استان  تمدید شده است.

حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرهای شهرهای آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا قرمز است که محدودیت‌ها را خواهیم داشت و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: شهر‌های ساری، نور و محمودآباد از وضعیت قرمز خارج شدند و به وضعیت نارنجی رسیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به وضعیت خاص و نگران‌کننده استان اشاره کرد و گفت: باید بیشتر به توصیه‌های بهداشتی توجه شود که البته تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی مردم است‌.

حسن‌نژاد با تاکید بر ضرورت پرهیز از هرگونه تجمع در شب یلدا در مازندران، خاطرنشان کرد: زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در مازندران برای روز‌های شنبه ۲۹ و یک‌شنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸  تا ۴ صبح خواهد بود که لازم است مردم همانند گذشته با ما همراه باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.