با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۶۰ مبتلای جدید کرونایی در مازندران/ 4 کرونایی جان باختند

در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۲ نفر رسید که از این تعداد  ۱۲۵ نفر بدحال هستند.

منتشر شده

در

روزهای پرفراز و نشیب کرونایی با نزدیک شدن به روزهای پایانی همچنان با روند کاهشی سپری می‌شود اما نگرانی مهم در پیشبرد تعطیلات نوروزی و در پیش بودن تعطیلات نوروزی است که ضرورت دارد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۷ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۷۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۰۲ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید بستری و ۱۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۶۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۲ نفر رسید که از این تعداد  ۱۲۵ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۴ تن رسیده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.