با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

۶۵۰۰ اثر به دبیرخانه هفتمین اشکواره ملی فرهنگی، هنری حسینی ارسال شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / دبیر اجرایی هفتمین اشکواره ملی فرهنگی، هنری حسینی گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ اثر از سوی هنرمندان و فعالات هنری در ۶ بخش بخش رسانه، شعر، کودک و نوجوان، داستان کوتاه، تئاتر خیابانی و عکس به دبیرخانه این اشکواره در شهرستان آمل ارسال شد.
امید خزر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفتمین اشکواره فرهنگی، هنری حسینی با رویکرد ملی دنبال می شود، اظهار کرد: این اشکواره با موضوع امام حسین(ع)، شهدای راه قدس، مدافعان حرم و شهدای خدمت در بخش های رسانه، داستان کوتاه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، کودک و نوجوان دنبال می شود.
وی افزود: افتتاحیه این همایش دینی و مذهبی هشتم شهریور امسال برگزار شده و آئین اختتامیه ۱۵ شهریور با حضور چهره های شاخص کشوری و استانی دنبال خواهد شد.
خزر با بیان استقبال مطلوب از اشکواره حسینی همانند ادوار گذشته، تصریح کرد: در بخش عکس ۳ هزار و ۱۸۵ اثر از سوی ۴۷۳ شرکت‌کننده دریافت شده و مورد داوری قرار گرفت همچنین در بخش شعر یک هزار و 200 اثر از ۵۰۰ شاعر کشور داوری شدند.
وی با بیان اینکه از بین ۲۷ اثر نمایش پس از داوری تعداد ۷ اثر راهی مرحله نهایی شدند، خاطرنشان کرد: در بخش کودک و نوجوان بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه اشکواره حسینی ارسال شد.
خزر یادآور شد: در بخش رسانه که از قوی ترین و باکیفیت ترین بخش های اشکواره حسینی بود بیش از 100 اثر داوری شده و ۴۲ اثر به مرحله نهایی راه یافت.
وی گفت: در بخش داستان کوتاه هم آثار کیفی مطلوبی در دو سطح بزرگسال و دانش آموزی به دبیرخانه ارسال شد که از بین ۴۰۰ اثر تعداد ۵۰ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.