با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۷۷ مازندرانی در لیست بیماران جدید کرونایی/ فوت 6 کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته

در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۷۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۶۹ نفر رسید که از این تعداد  ۱۶۱ نفر بدحال هستند.

منتشر شده

در

بیست‌وپنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا در حالی ادامه دارد که شاهد دو رقمی ماندن موارد ابتلا و سه رقمی ماندن موارد بدحال و بستری کرونایی در استان هستیم و همچنان بر تزریق دز سوم واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۸۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۵۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۳۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۱۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار جدید بستری و ۴ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۷۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۶۹ نفر رسید که از این تعداد  ۱۶۱ نفر بدحال هستند.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به ۶ تن رسیده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.