با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۹۱ پروژه ورزشی مازندران نیمه کاره است/زمین چمن نساجی مشکلی ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شمار پروژه های نیمه تمام را ۹۱ پروژه اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این طرح ها اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی لازم است.

منتشر شده

در

حسن رنگرز بعدازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه طی هشت پروژه‌های مختلفی در سال جاری بهره برداری شده است، افزود: تا پایان سال جاری ۱۱۰ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی با عنوان اینکه این پروژه‌ها شامل زیرساخت‌های مختلف از جمله سالن‌های ورزشی و غیره از گلوگاه تا رامسر است، گفت: سال گذشته ۲۷۰ سالن ورزشی در قالب ماده قانونی به بخش خصوصی اجاره شد تا بتوانند درآمدزایی ایجاد کنند.

وی یادآور شد: شیوع کرونا سبب بروز خسارت‌های زیادی به بخش ورزش شد و بسیاری از سالن‌ها توان پرداخت اجاره ندارند.

رنگرز شمار پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را ۹۱ پروژه اعلام کرد و گفت برای تکمیل این پروژه‌های ورزشی نیمه تمام ۵۰۰ میلیارد تومان طبق فهرست بهای امروز اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با عنوان اینکه چنددهه طول می‌کشد تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، گفت: اتکای صرف به منابع دولتی گره گشای نخواهد بود و ما مکلف هستیم تا زیرساخت‌ها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم تا مرمت، تکمیل و بهره برداری کنند.

توضیحات مدیرکل درباره زمین چمن استادیوم قائمشهر

رنگرز درباره وضعیت ورزشگاه وطنی که سبب تکدر خاطر مردم استان شده است، گفت: سالانه بخشی از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان صرف استادیوم ورزشی وطنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: بخش قابل اعتنایی از اعتبارات برای ورزشگاه وطنی هزینه می‌شود اما نگهداری سالن‌های ورزشی در استان مازندران با توجه به نبود ردیف‌های بودجه‌ای بسیار سخت است.

وی یادآور شد: در پی سفر دکتر نوبخت ساخت سکوی ضلع غربی در دست ساخت است و ترمیم چمن ورزشگاه وطنی نیز در دستور کار قرار دارد.

رنگرز گفت: بهسازی، بازسازی استادیوم شهید وطنی به عنوان استادیوم خانگی تیم نساجی در استان یک اولویت به شمار می‌رود اما روند تخصیص‌ها سبب می‌شود تا سرعت ما را کند می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره وضعیت زمین قائمشهر در بازی پرسپولیس – نساجی گفت: تقاضای تعویق ۲۴ ساعته بازی را کرده بودیم ولی به دلیل تراکم برنامه‌های فدراسیون و حجم رقابت‌ها امکان تعویق سخت شد و موافقت نشد.

وی با بیان اینکه زمین چمن نساجی مشکلی ندارد و مورد تأیید سازمان لیگ است، گفت: در سال‌های اخیر به دلیل عملیات عمرانی زهکشی چمن دچار مشکل شد و با فوریت نسبت به حل آن اقدام می‌شود.

رنگرز با عنوان اینکه در گذشته در ورزشگاه وطنی چمن طبیعی داشتیم و تجربه خوبی نبود، گفت: نگهداری چمن طبیعی هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون تومان با تجهیزات قوی و وفق العاده نیاز دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.