با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

1000 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند آملی توزیع شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید تعداد یک هزار بسته تحصیلی به ارزش 7 میلیارد ریال با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

حجت الاسلام محمدهادی بهرامی اظهار کرد: در نخستین روزهای هفته وقف با همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید تاکنون حدود یک هزار سبد لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته های مهر تحصیلی به ارزش هر بسته 7 میلیون ریال و در مجموع به ارزش 7 میلیارد ریال با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی و مرکز نیکوکاری فرهنگی جهادی امام حسن مجتبی (ع( تهیه شده تا در اختیار دانش آموزان نیازمند جامعه هدف گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: با همکاری دو نهاد اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان با 70 مسجد فعال مکاتبه شده تا مبلغ 50 میلیون ریال برای تهیه لوازم التحریر یاری رسانی داشته باشند.

بهرامی بیان کرد: یکی از برنامه های فرهنگی و مذهبی اوقاف و امور خیریه طرح «قرار دوازدهم» به نیت امام زمان(عج) است تا هر کار خیری که انجام می دهیم با نام و یاد امام دوازدهم انجام شود.

وی بیان کرد: این برنامه در تاریخ دوازدهم هر ماه اجرا می شود و تاکنون با تلاش اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف اقدامات زیادی انجام شد همچنین در هفته دولت هم تعداد 26 سری جهیزیه در قالب طرح قرار دوازدهم بین نوعروسان نیازمند توزیع شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.