با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

12 هزار بسته کمک مؤمنانه اوقاف مازندران در آستانه نوروز توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار بسته کمک مؤمنانه اداره‌های اوقاف و امور خیریه شهرهای استان در آستانه عید نوروز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منتشر شده

در

همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) تعداد 50 جهیزیه نوعروسان نیازمندان عصر امروز با حضور رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، دیگر مسؤولان استانی و شهری بین نوعروسان توزیع شد.

این جهیزیه‌ها با تلاش شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل، شبکه نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان و خیران در مرکز افق بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) تقدیم نوعروسان شد تا در آستانه سال نو دل خوش را برای آنها شامل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه همه با هم باید دست به دست یکدیگر داده تا به نیازمندان و مستمندان جامعه رسیدگی شود، اظهار کرد: شهرستان آمل یکی از شهرهای شاخص در زمینه نوع‌دوستی است و خیران زیادی به صورت مستمر دست نیازمندان، ایتام و مستمندان را به گرمی می‌فشارند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با اشاره به اهدای ۵۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند آملی در آستانه سال جدید شمسی، افزود: این جهیزیه‌ها به ارزش متوسط هر جهیزیه به میزان 150 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: در این هدایا برای نوعروسان آملی ۱۶ سری کالای ضروری زوج‌های جوان برای ابتدای زندگی مشترک از سوی شورای هماهنگی امور خیریه و خیران شهرستان آمل مهیا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اهتمام ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای تهیه و تأمین حداقل جهیزیه برای زوج‌های مشترک نیازمند از محل موقوفه‌های مرتبط، گفت: برای تأمین جهیزیه برای دیگر نوعروسان از خیران نیک‌اندیش و توانمند در شهرهای مختلف مازندران دعوت به همکاری و مشارکت می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار بسته کمک مؤمنانه ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مختلف مازندران در آستانه نوروز توزیع می‌شود، اظهار کرد: پس از شناسایی افراد نیازمند زیزپوشش کمک‌های مؤمنانه برای استفاده از ایام نوروز اهدا می‌شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.