با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

2 شهر مازندران قرمز و 4 شهر در وضعیت نارنجی کرونایی/ تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرهای مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دو شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و در سایر شهرهای استان شاهد افزایش بیماران هستیم.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حامد روحانی‌زاده با اشاره به وضعیت نامناسب تعدادی از شهرهای استان، اظهار کرد: دو شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و در سایر شهرهای استان شاهد افزایش بیماران هستیم.

*تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرهای مازندران 

وی با اشاره به اینکه  با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد، افزود: با تشدید مراقبت‌های بهداشتی در تمامی شهرستان‌ها ، با واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

*افزایش معنادار تعداد بیماران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان‌های کشور از جمله استان مازندران در چند روز گذشته آمار بیماران مراجعه‌کننده به بخش های سرپایی و بستری استان به‌صورت معناداری افزایش پیدا کرده است.

روحانی‌زاده با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراعات بهداشت فردی را به همه مردم استان توصیه می‌کنیم، افزود: امیدوارم مردم  با بکار بستن همه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق و عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرهیز از مسافرت های غیر ضرور و عدم برگزاری مراسمات و تجمعاتی که تعداد زیادی از افراد کنار هم قرار می گیرند در قطع زنجیره بیماری و همه گیری بیماری کمک کنند.

*وضعیت نامناسب شهرهای مازندران

وی با اعلام اینکه هم اکنون تعدادی از شهرهای استان وضعیت نامناسبی دارند، گفت: دو تا از شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در شهرهای دیگر نیز تعداد بیماران در حال افزایش است.

*تاکید بر رعایت نکات بهداشتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور افراد در اجتماعات بدون ماسک و محافظت‌های فردی، افزود: در تمامی شهرستان‌ها تشدید مراقبت های بهداشتی از سوی مراقبان و مسؤولان بهداشت انجام خواهد شد و با متخلفان مربوطه در اصناف مختلف که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد قانونی به‌عمل خواهد آمد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.