با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

2 ورودی و 2 خروجی حاصل نقل و انتقالات نیم فصل لبنیات هراز

لبنیات هراز پس از جذب فرهاد قائمی، دست به عقد قرارداد با یک مدافع جوان زده است و طیب عینی دوباره پس از حضور در تیم ملی والیبال جوانان کشور، شاگرد بهروز عطایی شد.

منتشر شده

در

پایگاه خبری آمل نیوز ـ قربانعلی مسافر / والیبال یکی از رشته‌های مورد علاقه در این شهرستان است و همه مردان، زنان، جوانان و میان‌سالان جایگاه ویژه‌ای دارد.

علاوه بر رشته‌های ورزشی فوتبال و کشتی، مردم مازندران و شهرستان آمل به والیبال علاقمندی فراوان دارند و با ورود بخش خصوصی به عرصه تیمداری لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم والیبال کاله توانست دست به افتخارات زیادی بزند، پس از قهرمانی و نائب قهرمانی متعدد در لیگ برتر کشور، قهرمانی آسیا را با حضور بازیکنان نام‌آشنا از آن خود کرده و تجربه حضور در لیگ قهرمانان والیبال باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

پس از انصراف مسؤولان باشگاه ورزشی کاله مازندران از تیمداری در لیگ برتر والیبال، یک سرمایه‌گذار دیگر وارد میدان حرفه‌ای والیبال شد.

تیم والیبال لبنیات هراز که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کند با ترکیبی از جوانان مستعد و ملی­پوشان باتجربه مقابل تیم‌های بزرگ صف‌آرایی کرده و با هدایت بهروز عطایی به عنوان سرمربی و فعالیت مربیانی همانند مهران زارع و احمد فتاح در کنار تجربه محمد شعبان‌پور به عنوان سرپرست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

تیم والیبال هراز با درخشش بازیکنان توانمندی همچون عادل‌ غلامی، حمزه زرینی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، شهروز همایونفر، علی رمضانی، امین علوی، افشین فتاح، رافع طبری، مرصاد آقاجانی، محمد کاظم غفاری، عرفان جلالی‌نژاد و مبین مظلوم توانست تا نیم فصل لیگ نمایش درخشانی داشته باشد و در جمع بالانشین‌های لیگ جای گیرد.

لبنیات هراز آمل تنها نماینده صنایع غذایی کشور و سفیر سلامتی در لیگ برتر والیبال است و می‌خواهد نمایش درخشان بازیکنانش در نیم دوم هم تداوم داشته باشد.

19 شهریور 1399 سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران یک ماه زودتر از سال‌های گذشته آغاز شد تا نبردها به صورت رفت و برگشت در مرحله مقدماتی پیگیری شود ولی با شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹مدتی لیگ برتر والیبال تعطیل بوده تا اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدارها به صورت متمرکز دنبال می‌شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که امسال با نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دنبال می‌شود با حضور ۱۵تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان و شهروند اراک همراه است.

در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر که فرصت جذب بازیکنان و تقویت تیم‌ها است، لبنیات هراز بیکار نبوده و ورودی و خروجی بازیکن در آن ثبت شده است.

تیم والیبال هراز آمل از فعال ترین تیم‌ها در بازار داغ نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور بوده که تاکنون دو ورودی و دو خروجی والیبالیست داشته است.

یک دریافت‌کننده ملی‌پوش و یک مدافع جوان تاکنون توانستند با لبنیات هراز قرارداد منعقد کنند، فرهاد قائمی دریافت‌کننده گنبدی تیم ملی که در گذشته سابقه حضور در تیم والیبال کاله را تجربه کرده است، تا پایان فصل با نماینده مازندران قرارداد منعقد کرد.

این دریافت‌کننده ملی‌پوش پس از حضور در سوپر لیگ والیبال ترکیه، فصل جاری را در تیم الریان قطر حضور داشت ولی برای نیم فصل دوم لیگ برتر وارد مذاکره با لبنیات هراز شد.

لبنیات هراز پس از جذب فرهاد قائمی، دست به عقد قرارداد با یک مدافع جوان زده است و طیب عینی دوباره پس از حضور در تیم ملی والیبال جوانان کشور، شاگرد بهروز عطایی شد.

عینی که نیم فصل نخست لیگ برتر را در تیم خاتم اردکان توپ می‌زد با لبنیات هراز به توافق رسیده است.

در مقابل دو والیبالیست لبنیات هراز پس از نیم فصل نخست از ترکیب این تیم شمالی جدا شدند، نخستین تغییر در پست دریافت‌کننده قدرتی بود که حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی سابق تیم‌های ملی والیبال ایران پس از جدایی توافقی از هراز تا پایان فصل جاری به تیم والیبال شهداب یزد پیوست.

دیگر والیبالیست جدا شده از ترکیب لبنیات هراز، مرصاد آقاجانی است، این بازیکن با دریافت رضایت‌نامه به صورت توافقی از آملی‌ها جدا شده و در نیم فصل دوم در تیم هورسان رامسر، دیگر نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال توپ می‌زند.

با توجه به دو ورودی و دو خروجی والیبالیست در تیم لبنیات هراز، باید دید کادر فنی نماینده مازندران در لیگ برتر برای ادامه نیم فصل دوم قصد جذب بازیکنان دیگری دارد یا به همین دو والیبالیست بسنده می‌کند.

لبنیات هراز با پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال توانسته کارنامه درخشانی داشته باشد و با 10 پیروزی و 3 باخت از 13 بازی دور رفت بازی‌ها توانسته با 29 امتیاز پس از فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و سپاهان در رده چهارم جدول رده‌بندی جای گیرد و حتی گوی سبقت را از تیم‌های قدرتمند شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، پیکان تهران و سایپا به‌رباید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.