با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

4 واحد تجاری در بابل دچار آتش‌سوزی شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل گفت: 4 واحد تجاری در بابل دچار آتش‌سوزی شد.

منتشر شده

در

 کمیل نژاداکبر اظهار کرد: صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان آتش نشانی مبنی بر حادثه آتش سوزی در خیابان طالقانی بابل بلافاصله سه تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و دو به محل آتش سوزی اعزام و عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

 نژاداکبر افزود: همچنین سه تیم عملیاتی دیگر و دو تیم پشتیبانی از ایستگاه‌های یک، دو، سه و پنج سازمان نیز به محل اعزام و سایر آتش‌نشانان را همراهی کردند.

مدیرعامل این سازمان آتش نشانی بابل تصریح کرد: در این آتش سوزی چهار باب مغازه‌ گل فروشی، فروشگاه موبایل، فروشگاه آرایشی، بهداشتی و فروشگاه لوازم خانگی که طبقه فوقانی این واحدها به عنوان انبار لوازم خانگی استفاده می‌شد دچار خسارت شدند.

نژاداکبر خاطرنشان کرد: پوشش پیوسته سقف واحدهای فوق و همچنین با توجه به بافت قدیمی و نوع مصالح پوشش که غالبا از چوب استفاده شده بود سبب شد تا آتش سریعا گسترش پیدا کند ولی در عین حال تلاش آتش‌نشانان سبب شد تا آتش به غیر از مغازه گل فروشی به سایر واحدهای تجاری همکف سرایت نکرده و از بروز خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.

نژاداکبر در ادامه بیان کرد: طبقه فوقانی این واحدها با توجه به نوع وسایلی که در آن انبار شده بود و همچنین وجود کارتن‌های بسیار باعث شد تا خسارت زیادی به آن وارد شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه به جهت پشتیبانی بهتر عملیات دو خودروی آبرسانی از آتش نشانی شهرهای امیرکلا و قائمشهر در محل حضور داشتند، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و میزان دقیق خسارت وارده و همچنین علت وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در حال بررسی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.