با ما همراه باشید

سیاست

6 بهمن استراتژیکی‌ترین حماسه نخستین روزهای پیروزی انقلاب بود/ حماسه آمل مردمی و عرفانی بود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن مهمترین و استراتژیکی‌ترین اتفاقات اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بود، گفت: 6 بهمن مردمی، خودجوش و عرفانی بوده و سند افتخار دیار علویان و شمال کشور محسوب می‌شود.

سید عباس حسینی عصر امروز در ویژه‌برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن، اظهار کرد: حماسه ششم بهمن در روزهای نخست انقلاب برگ زرین و ماندگاری را رقم زد.

وی با تأکید بر بیانات ارزشمند و راه‌گشای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد دلیرمردان و زنان هزار سنگر، افزود: دشمنان استکباری در نخستین دهه ۶۰ با حمله به شهر آمل و نفوذ در جنگل‎های انبوه می‌خواستند با سیاست کلی، خط و مشی جدی وارد فاز جدید مبارزه علیه انقلاب اسلامی شوند که با شکست سنگین و ننگین مواجه شدند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن مهمترین و استراتژیکی‌ترین اتفاقات اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: حماسه اسلامی ششم بهمن مردمی و عرفانی بوده و سند افتخار دیار علویان و شمال کشور محسوب می‌شود.

*مردم باطل‌السحر فتنه‌ها در برهه‌های حساس انقلاب هستند

حسینی با تأکید بر اینکه آمل شهر علما، فضلا، دانشمندان، اندیشمندان و فقها است، خاطرنشان کرد: کمونیست‌ها در خیال باطل خود می‌خواستند از مسیر مواصلاتی هراز و شهر آمل، پایتخت کشور را احاطه کنند.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم نه در ششم بهمن بلکه در اتفاقات و رویدادهای مختلف نشان دادند همیشه پای کار انقلاب هستند و در میدان حضور حماسی، پرشور و انقلابی دارند، یادآور شد: مردم با اهدای خون خود پای درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هدیه گرانبها تقدیم کردند و در برهه‌های حساس انقلاب مردم باطل‌السحر فتنه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان استکباری بدانند مردم کشورمان تا جان در بدن دارند دست از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران نمی‌کشند، خاطرنشان کرد: وظیفه سنگینی برای ترویج و تبلیغ صحیح این حماسه داریم و باید بیشتر از گذشته نسل جوان و نوجوان را با اهداف گسترده، ابعاد مختلف و زوایای آن آشنا کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.