با ما همراه باشید

سیاست

6 بهمن ترکیب حماسه و عرفان است/ حماسه آمل در تقویم ملی ایران ثبت شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / امام جمعه آمل با اعلام اینکه حماسه ششم بهمن ترکیب حماسه و عرفان با پشتوانه عظیم فکری و اعتقادی است، گفت: امید داریم این رویداد مهم در تقویم ملی ثبت شود.

حجت‎الاسلام ابراهیم یعقوبیان عصر امروز در ویژه‌برنامه حماسه اسلامی ششم بهمن، اظهار کرد: مردم آمل در سالروز حماسه 6 بهمن از مسؤولان استانی و شهرستان انتظار دارند تا دیدار با مقام معظم رهبری هر ساله محقق شوند و به آرزوی دیرینه خود برسند.

وی با اعلام اینکه دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در تقویم دیدارهای معظم‌له گنجانده شود، افزود: سال یک هزار و  ۲۹۸ هجری شمسی نظام فکری مارکسیسم به شمال و سراسر کشور سرازیر شد همچنین امروزه نیز رسوبات فکری مارکسیسم مشاهده می‎شود.

یعقوبیان با اعلام اینکه با مطالعه مارکسیسم درمی‌یابیم که سید محمدباقر صدر در نجف مقابل آنها ایستاد و دو کتاب در نقد آن نوشت، تصریح کرد: این آثار در حوزه علمیه نجف اثرگذار بود همچنین در ایران علامه طباطبایی به همراه شاگردانش همانند شهید مطهری مقابل مارکسیسم ایستادگی کرد.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه مارکسیسم خطر جدی است که بزرگان دینی برای دفاع از مکتب و آیین اسلامی پا به میدان می‎گذارند تا حقانیت اسلام را مطالبه کنند، گفت: سال ۱۳۶۰ برهه بسیار حساس در کشور بود و آن روزها اتفاقات بسیار مهمی روی افتاد زیرا همه دشمنان بپا خواستند تا با داد و بیداد معنویت جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

وی با اعلام اینکه حماسه ششم بهمن ترکیب حماسه و عرفان بود که پشتوانه عظیم فکری و اعتقادی در عقبه دارد، بیان کرد: مردم آمل در ششم بهمن عظمت آفریدند و امید داریم این رویداد مهم در تقویم ملی ثبت شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.