با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

9 کشته و 7 مصدوم طی تعطیلات اخیر در مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع 9 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت با 9 کشته و 7 مصدوم در سطح استان در تعطیلات گذشته خبر داد.

منتشر شده

در

مسعود تقدیسی‌لاریجانی گفت: با افزایش حجم مسافرت‌ها به استان مازندران در تعطیلات عید سعید فطر و سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: در طی این مدت در سطح استان مازندران 9 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت به وقوع پیوست که از این تعداد سه فقره برخورد خودرو با موتورسیکلت، سه فقره تصادف با عابر پیاده و سه فقره واژگونی خودرو و برخورد خودرو با جسم سخت بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با بیان این که در این حوادث در مجموع 9 نفر کشته و 7 نفر مجروح شده‌اند، تصریح کرد: یک فقره از این حوادث در محور برون‌شهری هراز به وقوع پیوست و سایر این حادث مربوط به معابر بین شهری و درون‌شهری بوده است.

تقدیسی‌لاریجانی با اشاره به کاهش 47 درصدی حوادث به‌وقوع پیوسته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، گفت: علت تامه این حوادث ناتوانی راننده در کنترل وسایط نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نکردن به جلو بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.