با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

95 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آمل بستری هستند

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به نام‌نویسی 199 آملی در انتخابات شورای اسلامی شهرهای آمل، گفت: با توجه به زرد بودن شرایط کرونایی آمل، هم‌اکنون 95 بیمار در بیمارستان‌های این شهر بستری هستند.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان و قدرتمند دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف هستند و نقطه اتصال و پل ارتباطی مردم و مسؤولان تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در پیش است، افزود: فعالیت انتخاباتی در گام نخست با نام‌نویسی نامزدها آغاز شده و استقبال خوبی از سوی همشهریان شده است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید همت همگانی و همراهی عمومی در انتخابات کارنامه مثبت را به ثبت برسانیم، تصریح کرد: در انتخابات مسؤولیت سنگینی بر دوش داریم زیرا باید از تک تک آرا افراد پاسداری کنیم و وزارت کشور مجری قانون انتخابات است.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به کار می‌بندیم، خاطرنشان کرد: انتخابات سالم همیشه باعث شده تا افراد منتخب وارد میدان شوند تا امر خدمت در دستور کار باشد و برای مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

شریعت با اشاره به اینکه تعداد 121 آملی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر آمل نام‌نویسی کردند، یادآور شد: در این بین 86 درصد شامل 104 نفر آقا و 14 درصد به تعداد 17 نفر خانم بودند.

وی تصریح کرد: در شهرهای بابکان 25 نفر، دابودشت 16 نفر، گزنک 11  نفر، امامزاده عبدالله 13 نفر و رینه 11 نفر از جمع همشهریان آقا و خانم نام‌نویسی کردند.

فرماندار ویژه آمل بیان کرد: در مجموع 199 نفر در شهرهای مختلف آمل به عنوان کاندیدا برای حضور در انتخابات پیش‌رو ثبت‌نام کردند که 86 درصد آنها آقا و 14 درصد آن بانوان هستند.  

شریعت با تأکید بر تعطیلات پیش‌رو عید نوروز، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم ما تعطیلات عید نوروز، مهمانی خانوادگی و ورود مسافران به شمال کشور است هرچند نگران وجود ویروس کرونای انگلیسی در مازندران هستیم البته کرونای انگلیسی در مازندران و شهرستان قائمشهر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 95 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان آمل بستری هستند و امروز یکی از بیماران کرونایی درگذشت، بیان کرد: از بین بیماران بستری 76 نفر آملی و 19 نفر غیرآملی هستند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه 142 نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند، افزود: هم‌اکنون آمل در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و این وضعیت به شدت شکننده است.

این مسؤول بیان کرد: همشهریان آملی حتما از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی را در اولویت امور قرار داده و از دید و بازدید عید به شدت پرهیز کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.