با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تصویربرداری سریال

تهیه‌کننده سریال «شش قهرمان و نصفی» با اشاره به اینکه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از نیمه گذشت، گفت: ضبط سریال در دو فصل قدیم و جدید و با حضور بازیگران مطرح انجام می‌شود.

منتشر شده

در

پرویز امیری در حاشیه تصویربرداری سریال تلویزیونی "شش قهرمان و نصفی"، اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی به سفارش مرکز هنرهای نمایشی سیما، سیما فیلم و گروه نوجوان در حال تولید است.

وی افزود: این سریال با تم و درون مایه طنز و اکشن بوده و خط اصلی و محور داستان همانند فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" مرتبط با آموزش خرید کالای ایرانی، ترویج و توجه به تولید ملی برای مقطع سنی کودک و نوجوان است.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» تصریح کرد: تصویربرداری این سریال از نیمه گذشت و حدود 60 تا 70 درصد آن ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این سریال در دو فصل قدیم و جدید تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: فصل قدیم سریال به صورت کامل با حضور هنرمندانی همانند اکبر عبدی، بیژن بنفشه‌خواه و رؤیا میرعلمی ضبط شده است و فصل جدید آن هم با بازیگران جدید آغاز شده و تا پایان امسال کار ضبط آن ادامه دارد.

امیری خاطرنشان کرد: هنوز آنتن نوروزی و این که پخش سریال از کدام ‌یک از شبکه‌های سیما خواهد بود، مشخص نیست و باید منتظر بود تا پایان کار که سیمافیلم چه تصمیمی می‌گیرد.

وی با اشاره به موضوع سریال، بیان کرد: موضوع سریال به کارخانه مداد رنگی بازمی‌گردد که به دلایلی بعد سال‌ها تعطیل می‌شود و کودکان به کمک قهرمان اصلی فیلم به نام ارسلان تلاش دارند تا آن را بازگشایی کنند.

امیری در مورد انتخاب شمال کشور و استان مازندران برای کار ضبط سریال یادآور شد: با توجه به موضوع فیلم مکانی برای تصویربرداری نیاز بود تا فضای محدودتری از شهری بزرگ همانند تهران داشته باشد و لازم دیدیم منطقه مشخص و محدود را برای تصویربرداری در نظر بگیریم تا بتواند اتفاقات لازم در آن منطقه رخ دهد.

وی افزود: از طرفی شهرستان آمل و شهر سرخرود با توجه به دارا بودن عکس‌های بسیار زیبا و مکان‌های بکر از ویژگی‌های لازم برخوردار بودند البته با توجه به اینکه حسین قناعت کارگردان مجموعه تلویزیونی، اهل شهرستان آمل و استان مازندران است این مقوله در انتخاب مکان فیلمبرداری بی‌تأثیر نبوده است.

امیری گفت: مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی در قالب 15 قسمت جمع‌بندی شده است و امیدواریم براساس پیش‌بینی‌های لازم سریال زیبا و پرمخاطبی برای مردم ایران اسلامی داشته باشیم./ آمل- قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *