با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاریجان آمل آزادسازی an

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: مأموران این اداره در راستای اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، با جمع آوری آثار تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای «عبدالمناف» بخش لاریجان را آزاد کردند.
علی اصغر اسماعیل زاده اظهار کرد: مأموران این اداره در راستای اجرای قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، با جمع آوری آثار تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای «عبدالمناف» بخش لاریجان را آزاد کردند.وی در تشریح این آزادسازی، افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی آمل و سرجنگلبانی لاریجان در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، اراضی ملی را از تصرف غیرقانونی درآوردند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل تصریح کرد: همیاران طبیعت در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی جنگلی و مرتعی گزارشالات لازم را از طریق شماره تماس 139 یگان حفاظت منابع طبیعی مطلع کنند.
وی با اشاره به توقیف چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان، یادآور شد: مأموران سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله و عوامل حفاظتی شرکت مجری طرح حفاظت (صنایع چوب و کاغذ مازندران) حین گشت و سرکشی از جنگل‌های حوزه غرب هراز موفق به شناسایی عوامل قطع درختان جنگلی و توقیف دواب، تجهیزات قطع و حمل چوب و چوب جنگلی قاچاق شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.