با ما همراه باشید

سیاست

تمام تلاش استکبارگران در جنگ اقتصادی، تورم و تحریم‌ها علیه ایران است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سردار سرلشکر محسن رضایی میرقائد، در محفل انس رزمندگان دوران دفاع مقدس در حسینیه سپاه ناحیه آمل اظهار کرد: انقلاب اسلامی محصول تلاش همه ملت ایران است و صاحبان اصلی نظام مردم هستند.
وی با اشاره به آسیب شناسی دقیق امام راحل از مراحل مختلف انقلاب اسلامی، افزود: امام امت تمام آوار و خرابی های سیصد ساله شاهنشاهی که بر روی دوش ملت ایران بوده را کنار زد و مسیری درست را نشان داد.
رضایی تصریح کرد: اولین ائتلاف ابرقدرت های دنیا با همکاری آمریکا علیه ایران شکل گرفت و تلاش برای شکست انقلاب همچنان بی نتیجه است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بیان کرد: دومین ائتلاف هم در جنگ هشت ساله توسط آمریکا درست شد تا جمهوری اسلامی شکل نگیرد البته ائتلاف دوم تفکر برپایی دوباره شاهنشاهی بود که نتوانست انقلاب را از بین ببرد.
رضایی گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان ایران و مردم کشورمان بودند و صدام رو به نابودی رفت.
وی ادامه داد: ائتلاف سوم هم برای جلوگیری از پیشرفت ایران بوده و همان‌هایی که در دو ائتلاف قبلی بودند دوباره به میدان آمدند و تحریم‌های بسیار سخت را علیه نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز در ائتلاف سوم هستیم و تمام تلاش استکبارگران در جنگ اقتصادی، تورم و تحریم‌ها علیه ایران است.
وی ادامه داد: دو مورد در ائتلاف سوم نقش اساسی دارد، یکی از عوامل بیرونی است و دیگر عامل داخلی است همچنین در احتکار بیرون جلوگیری از فروش نفت و صادرات نفت مطرح است تا ایجاد تورم در کشور و پایین آوردن ارزش پول ایرانی رقم بخورد ولی با تحریم‌ها ارتش ایران صدها برابر توانمندتر شده و در آینده با تحریم اقتصادی ایران شکوفاتر می شود.
رضایی با اعلام اینکه مهمترین نوع احتکارهای داخلی نفوذهای فرهنگی است، گفت: این عوامل اجازه ورود جدی و توافقات با شانگهای و پول بریکس را نمی‌دهند و از بدی‌های چینی‌ها را می‌گویند.
وی افزود: لیبرال های فرهنگی همه جا هستند و علیه ایران قدم می زنند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و نقش مهم وحدت در درون جامعه و امت اسلامی، گفت: را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: خیمه ولایت یک اجماع ملی است و انقلاب اسلامی باعث شکوفایی ایران در صنعت، اقتصاد است.
وی با اعلام اینکه مردم آمل پیوند ناگسستنی با اسلام و شیعه دارد و این همبستگی را با تمام توان نشان دادند، یادآور شد: دیار آمل شهر علم، حماسه، دشمن ستیزی، غیرت، جهاد و شهادت است و بزرگان علمی، فقهی و فلسفی همانند آیت الله حسن زاده آملی و جوادی آملی سندهای ماندگار تاریخ هستند.
رضایی گفت: آمل حماسه اسلامی ۶ بهمن سراسر سنگر بود، البته تنها شناسنامه آمل علم و فقاهت نیست چون مردم این دیار در رشادت، شهادت، جانبازی، مجاهدت و فداکارای کارنامه زرین دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *