با ما همراه باشید

تجارت

پیشرفت لاریجان با گازرسانی به ۳۲۰۰ واحد مسکونی و ۷ روستا

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: گازرسانی به ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۷ روستا و ادامه طرح گازرسانی به شهر گزنک بالا لاریجان با تلاش مسولان می تواند گام بزرگی تلقی شود.

یوسف نوری در آئین تکمیل زنی طرح گازرسانی به شهر گزنک و ۷ روستای بخش لاریجان، اظهار کرد: پیشرفت لاریجان با گازرسانی به ۳۲۰۰ واحد مسکونی و ۷ روستا
استاندار مازندران گفت: گازرسانی به ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۷ روستا و ادامه طرح گازرسانی به شهر گزنک بالا لاریجان با تلاش مسولان می تواند گام بزرگی تلقی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یوسف نوری ظهر امروز در آئین تکمیل زنی طرح گازرسانی به شهر گزنک و ۷ روستای بخش لاریجان، اظهار کرد: لاریجان بخش کوهستانی است که در فصل سرد سال مردم برای تامین سوخت مشکل دارند.
وی افزود: گازرسانی به ۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در ۷ روستا و ادامه طرح گازرسانی به شهر گزنک بالا لاریجان با تلاش مسولان می تواند گام بزرگی تلقی شود.
نوری تصریح کرد: این اقدام چهار سال توقف داشته که با بررسی های فنی مشکلات برطرف شد تا بتوانیم خدمت شایسته به مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه لاریجان ارائه دهیم
استاندار مازندران یادآور شد: حلقه تکمیل گازرسانی به روستاها در قالب یک بسته آماده شده که هفته آینده ارائه می شود تا براساس مرحله بندی و زمان بندی به اطلاع عموم برسد.
وی ادامه داد: باید بتوانیم بیشتر از انرژی پاک استفاده کنیم البته در این مناطق انرژی های فسیلی گاز، نفت گاز و نفت سفید استفاده می شود.
نوری گفت: روستاها و آبادی های صعب العبور زیادی در مازندران داریم و کارهای زیادی تاکنون انجام شد البته جای برای کار بیشتر وجود دارد و ما آمادگی کامل برای تهیه بسته کاری داریم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *