با ما همراه باشید

تجارت

اختصاص اعتبار 50 هزار میلیارد تومانی برای طرح های صنعت و کشاورزی کشور

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان از سوی این بانک در تمام کشور برای حمایت از طرح‌های جدید و توسعه‌ای بخش‌های صنعت، کشاورزی، مسکن و خدمات اختصاص یافته است.

محمد شیخ حسینی امروز در بازدید از مجتمع تولید گل و گیاه در این شهرستان، اظهار کرد: اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان از سوی این بانک در تمام کشور برای حمایت از طرح‌های جدید و توسعه‌ای بخش‌های صنعت، کشاورزی، مسکن و خدمات اختصاص یافته است.

وی افزود: بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان هم از این تسهیلات برای استان مازندران اختصاص یافته است که این اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با اعلام اینکه متقاضیان زیادی با ارائه طرح‌های توجیهی متوسط و کوچک در بخش‌های تعاون و دیگر بخش ها از محل پیش بینی توزیع تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات نهاد‌های حمایتی و تبصره‌ای از اعتبارات لازم استفاده کردند، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در راستای تأمین مالی بخش واقعی اقتصاد با محوریت شرکت‌های تعاونی، تعاون گران، شرکت‌های خرد و متوسط و خوداشتغالی در نهاد‌های حمایتی اقدام کرده است.

شیخ حسینی یادآور شد: در راستای حمایت از تعاونگران، تعاونی ها، اتحادیه‌ها، بنگا‌های کوچک و متوسط با هدایت صحیح نقدینگی، رونق تولید و تقویت بخش تعاون منجر شده و فعالیت آنها در مسیر کمک به رشد اقتصادی و مهار تورم خواهد بود.

وی با اعلام اینکه مازندران از استان های شاخص کشور در زمینه تولید، صنعت، صادرات، تولید گل و گیاه و دیگر حوزه ها است، یادآور شد: برای طرح های توسعه‌ای که با برنامه و مدون باشد تسهیلات در نظر گرفته می شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور بیان کرد: در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات مشاغل خانگی ۱۰۰ درصد تکلیف بانک توسعه تعاون اجرا شد.

شیخ حسینی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد تسهیلات به مشمولان نهاد‌های حمایتی هم از سوی این بانک پرداخت ‌شد همچنین نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومان به نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بنیاد شهید و امورایثارگران در قالب طرح‌های ایجاد اشتغال و حمایتی امسال تسهیلات پرداخت شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *