با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

بقاع متبرکه مازندران به یاری جبهه مقاومت می‌شتابند

منتشر شده

در

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: ما حمایت از مردم مظلوم لبنان و حزب الله سرافراز را بر خود فرض می‌دانیم و در این راستا بقاع متبرکه به یاری جبهه مقاومت می‌شتابند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا به جبهه مقاومت در منطقه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد مورد رضایت خداوند است، افزود: در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یادآور شد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائرین بقاع متبرکه و منتظران امام زمان(عج)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که می‌بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

حیدری تصریح کرد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شماره کارت اختصاصی قراردوازدهم به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حیدری جناسمی بیان کرد: این شماره کارت برای مشاهده و کمک‌های زائرین و مسافرین در بقاع متبرکه مازندران در قالب خدمات اجتماعی قرار دوازدهم نصب شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *