با ما همراه باشید

ورزشی

راهیابی کشتی گیر مازندرانی به فینال جهان

منتشر شده

در

فردین هدایتی به دیدار فینال رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان راه یافت.

 

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان، دیروز در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد و در پایان ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند، یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارد و ۲ نماینده نیز به گروه بازنده‌ها رفتند.

در پایان مسابقات مقدماتی، علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم و فردین هدایتی از مازندران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. یاسین یزدی از مازندران در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت. عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی اسکو از مازندران در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شدند.

نتایج کشتی گیران مازندرانی به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو از مازندران در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و پس از حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. اسکو در این گروه ابتدا به مصاف کلودجان شیهو از آلبانی می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با آلونسو پارا گارسیا از کلمبیا کشتی خواهد گرفت و در صورت شکست این کشتی گیر به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف دونیورخون ناکیبوف از ازبکستان برود.

راهیابی کشتی گیر مازندرانی به فینال جهان
در وزن ۸۷ کیلوگرم یاسین یزدی از مازندران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آدام کارژیولا از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تورپال بیسلطانوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از دانمارک با نتیجه ۶ بر ۲ (دیسکالیفه) به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب مارسل استرکنبورگ از هلند شد و به دیدار رده بندی رفت.

راهیابی کشتی گیر مازندرانی به فینال جهان
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی از مازندران در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۴ میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین را مغلو کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هدایتی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر پاول هلینچوک از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر کوپانی لازلو از مجارستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. هدایتی در این دیدار به مصاف دیمیتریو بابوریکو از بلاروس می‌رود.
راهیابی کشتی گیر مازندرانی به فینال جهان
مسابقات شانس مجدد اوزان فوق از ساعت ۱۲ امروز و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *