با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آتش‌سوزی گسترده ۸ غرفه میوه و تره‌بار در آمل/ حریق تلفات جانی نداشت

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به آتش‌سوزی گسترده صبح امروز در ۸ غرفه بزرگ میوه و تره‌بار در مرکز این شهرستان، گفت: پس از اطفای شعله‌های آتش از سرایت آن به مناطق مسکونی و تجاری جلوگیری شد.

روح‌الله اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در بازار قدیمی میوه و تره‌بار این شهرستان اظهار کرد: گزارش حریق ساعت ۵ و ۵۴ دقیقه بامداد امروز پس از تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: در تماس تلفنی محل آتش‌سوزی در بتدای بلوار طالب آملی دریای ۴ گزارش شده و بلافاصله ۱۵ آتش‌نشان مراکز مختلف وارد میدان شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به اینکه این حادثه در منطقه مسکونی و تجاری اتفاق افتاد، تصریح کرد: چهار دستگاه سنگین اطفا حریق از سه ایستگاه آتش‌نشانی در این عملیات بکارگیری شدند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان در این حادثه آتش‌سوزی به اطفای ۸ غرفه بزرگ میوه و تره بار به همراه سبدهای میوه و تجهیزات واقع در بازار که درگیر زبانه‎های آتش بودند پرداختند و مانع پیشروی شعله‌های آتش به دیگر غرفه‌ها و منطقه مسکونی شدند.

اسماعیلی با اعلام اینکه حادثه حریق بازار آمل تلفات انسانی نداشت ولی خسارت‌های مالی فراوانی ایجاد کرد، گفت: علت حادثه پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان از اتفاق تلخ سرایت آتش به تمام بازار و مناطق مسکونی اطراف آن جلوگیری شد تا شاهد اتفاقات ناگوار دیگر نباشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.